Március 22.
Heltai Gyöngyi: Transznacionális hatások a Fővárosi Operettszínház korai korszakában (1921–1926)
A tanulmány teljes szövege • Magyar nyelvű absztrakt • Angol nyelvű absztrakt
Kékesi Kun Árpád: Az operett militarizálása. A Fővárosi Operettszínház 1950-es Szabad szél-bemutatójáról
A tanulmány teljes szövege • Magyar nyelvű absztrakt • Angol nyelvű absztrakt
Jákfalvi Magdolna: A színháztörténet hulladéka. A Két szerelem című bányászoperett (1954)
A tanulmány teljes szövege • Magyar nyelvű absztrakt • Angol nyelvű absztrakt
Zipernovszky Kornél: Félbemaradt karrierek és mítoszok a korai magyar jazz történetében
A tanulmány teljes szövege • Magyar nyelvű absztrakt • Angol nyelvű absztrakt
Havas Ádám: A szabad improvizációs zene és a free jazz reprezentációja a Jazz Studium folyóiratban (1979–1990). Adalékok a jazz-zenei mező társadalmi genealógiájához
A tanulmány teljes szövege • Magyar nyelvű absztrakt • Angol nyelvű absztrakt
Horváth Zsolt: Mi a pol-beat? Protest songok az alulról szerveződés és a pártállami ellenőrzés között
A tanulmány teljes szövege • Magyar nyelvű absztrakt • Angol nyelvű absztrakt
Varga Luca: „Tánczenénk ha gyors, ha lassú, számukra csak fület bántó zaj”. A kultúrairányítás és rockzene viszonya zenés színházi vonatkozásban (1959-1976)
A tanulmány teljes szövege • Magyar nyelvű absztrakt • Angol nyelvű absztrakt
Szőnyei Tamás: „Szignalizálunk”. Állambiztonsági beavatkozás a zenei életbe
A tanulmány teljes szövege • Magyar nyelvű absztrakt • Angol nyelvű absztrakt
Radnai Dániel: Kísérletek az ifjúsági kultúra esztétizálására. Az 1970-es évek magyar koncepció-albumai
A tanulmány teljes szövege • Magyar nyelvű absztrakt • Angol nyelvű absztrakt